Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
TERSENTAP HATI,,,!
Monday, March 28, 2011 • 12:33 AM • 4 comments

dan buat pertama kalinya.. hati yang setelah sekian lama XSENTAP,, akhirnya hari ini TERSENTAP sgt2....
siyesly tak kawan sendiri cakap macam tuh. act,, sayer tahu sayer memang berkulit gelap.. tapii perlu ker anda mention sebegitu? anda2,, sayer tahu anda sangat-sangat putih... tapi nak buat macam mane dah keturunan dan takdir sayer lahir dengan kulit begini.. jadi perlu k anda mention sebegitu? hati saya sangat-sangat sedih apabila anda berkata begitu... anda bukan kawan yang saya inginkan.. jadi maapkan sayer jika sayer layan anda begitu.. watch out your mouth!!!!!!!!! memang anda sorang je la yang cantik!hebat! hot! lagi ape? sumernya tok anda an.. sayer jer yang buruk..tapi seburuk-buruk sayer,, sayer tetap ciptaan allah s.w.t,, dan sayer tak pernah merungut pun dengan apa yang sayer ade...janji  sayer sempurna semua anggota,,itu sudah cukup baek.. 

maapkan sayer kerna sayer tak mampu nak luahkan rase sedih dihati ini depan anda.... tapi tak seharusnya anda berkata begitu... dan sayer sangat2 tersentap.... maka kini... terlihat la siapa kawan dan siapa..........

xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe