Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
mengapa UJI lagi?????
Saturday, April 30, 2011 • 8:27 PM • 0 comments

kiter sering mengeluh,,, apabila ditimpa sesuatu...

 " kenapa la mesty berlaku?"

"aish!! aku lagi kena!, apela nasb aku"

" aku lagi... aku da penat d'uji"

begitu la.. macam2 kiter dengar... pelbagai2 ayat2... tapi tahukah kiter? betapa istimewanya seseorang itu apabila di uji....betul!!! istimewa sangat2... ingat tuhan itu tidak akan sama sekali memberi suatu dugaan kepada hambanya melainkan hamba itu benar-benar bersedia untuk di uji... dugaan akan membuat  kiter lebih sedar dan akan mengambil pengajaran dari ape yang kiter lalui....

sering tertanye.. mengapakah aku sering diuji???tapi kiter try untuk sabar tapi sumer orang cakap kesabaran itu ade hadnya...tapi mengape apabila diuji kita tidak sabar.... nak tahu mengape??? let's see!


  • firstly... korang tengok balik... pernah tak KORANG UCAP ASSALAMMUALAIKUM.. kepada orang yang korang jumpa... tak salah nak nak ucap salam... salam je kott.. mulia taw... kita baek dengan orang berganda-ganda orang akan baek dengan kiter....

  • secondly---- CHECK BALIK... korang senyum tak kat orang laen kalau berjumpa... ker korang masam2 jer??? ape la salahnya senyum je kott.... senyum itu kan satu sedekah..

  • seterusnya... cube pikir APE SALAH KORANG KAT ALLAH S.W.T??? wujud ker? ehh ader ker? itu hanya korang jer yang tahu kan? hati orang kiter tak pernah tahu kan... maka nya pikir balik.. rujuk balik... muhasabah balik...

  • korang!! ISTIMEWA la,, orang yang kena diuji niyh... sangat istimewa aw... apabila korang SERING diuji makanya korang akan lalii,, apabila diuji untuk laen2.. so tembok kesabaran dan ketabahan korg makin bertambah kan??? betul x???
so kan pikir la sendiri,,, muhasabah la diri nya... pikir yang mane terbaek.....

xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe