Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
layangan berdetak.
Thursday, May 12, 2011 • 9:09 PM • 0 comments

awak2..kalaulah masa boleh diimbas, macam guna kuasa doraemon itu..
sayalah orang pertama yang nak menggunakannya...
tapikan itu hanyalah dalam dunia fantasi...
kita kini dalam dunia realiti..
betull....
memory is memory...

awak2... kalaulah kita masih kekal bersama...
saya nak buat macam ini dengan awk...

  • kalau kita tergaduh kita cuba kekal tak gaduh sampai bile-bile...
  • kalau awak merajuk.. betul saya pujuk... tak tipu punya.. saya pujuk
  • kalau awak sakit.. terasa nak bergayut dengan awak sepanjang hari..sampai awk sihat
  • kalau awak sibuk... betul tak nak ganggu awak..
  • kalau awak sedih... saya nak sentiasa kat sebelah awak
  • kalau awak bermasalah.. saya nak jadi orang pertama yang dengar masalah awak
  • kalau awak jumpa saya... saya nak bahgia an awak macam orang lain.... macam yang awak pandang itu...kan3... saya nampak la awak...
  • kalau awak sunyi... saya nak sentiasa hiburkan awak... 
tapi itu hanya KALAU......

awak2... terima kasih taw awak... kerana telah memberi peluang saya mengenali awak..
tapikan awak..sangat singkat masa itu... tetapi saya bersyukur kerna dapat kenal insan sebaek awak.. 
betul... awak sangat2 baek.. sangat baek untuk saya.... saya mulai paham kini..  kita memang di takdirkan sampai sini sahaja.. kerna saya telah mula melihat dan setuju akan perbezaan kiter...  

  • awak sangat2 handsome.. ramai kawan2 saya kate awak handsome... sedangkan saya tak cantik.. memang sangat2 tidak sepadan dengan awak.. macam langit dengan bumi... macam enggang dengan pipit... kenapa? betul la... saya tengok balik gambar-gambar kita dulu-dulu kala..teramat tidak sesuai. sebab awak PRINCE... saya pula mungkin DAYANG SENANDUNG...

  • awak baek sangat.. mane pernah awak tinggikan suara dengan saya... awak selalu telefon saya.. ada satu hari itu... masa awak tengah drive motor balik rumah.. AWAK TEPON SAYA... betapa terkejutnya saya... sanggup awak tepon saya time macam tuh... saya marah awak.. nak tahu sebab ape.. sebab saya tak nak jadi ape2 kat awak.. hati-hati dijalanraya taw awak..... penting itu...

  • kita rapatkan awak?? lepas kelas jew... awak la orang pertama saya KOL taw.. ape2 citer awak lah orang pertama yang saya bagitahu... waktu sayer betul-betul perlukan someone.. awak ader untuk itu.. bagusnya awak... rasenya  siang malam saya dengan awak bergayut.. kan3.. sampaikan kawan-kawan saya cemburu taw... tapi tak ape.. time tuh saya rasa bahgia sangat2.. nak tahu sebab ape?? SEBAB SAYA ADER AWAK!!!!!.. 
  • awaklah pemberi semangat saya... sumpah awak! sejak saya kenal awak.. saya tak pernak kenal erti kesedihan.. hari-hari saya sangat ceria bersama awak.. tiap kali saya bangun.. wajah awak lah yang saya kenang... sweater awak la yang saya cium.. tiap pagi sebelum pegi  kelas saya akan pastikan pooh itu dapat kiss dari saya dulu... awak2... kawan saya cemburu taw... sampaikan dorang nak sorok sweater tuh... tiap malam saya tidur dengan sweater awak taw.. tengok betapa saya ingat awak..

  • salah saya jugak.. tak tahu nak hormat awak.. suke suki jer nak maen aku kau dengan awak kan.. saya tahu awak tak suka tapi time tuh saya kecewa sangat awak wat jahat dengan saya.. sumpah! saya tak sangka awak macam itu.. dan sekarang kalau awak bace pun... mesty awak akan marah punyer la.. awakkan tak suka... tapi ape saya kisah.. ini tulisan saya.. ini cerita saya... awak nak marah,marah la..
awak2... sehingga kini.. awak tetap dalam hati saya.. amat sukar untuk saya lupakan awak.. awak cincin tuh saya simpan elok2...saya jage elok2.. even saya tahu, awak mesti da buang cincin tuh kerana takut makwe awak nampakkan... betul x... mesti la betull... awak,, ramai orang suruh saya lupakan awak.. tapi saya tak boleh.. makin saya lupe makin saya ingat... tapi betull lepas jew awak ambik barang2 ini... saya akan tukar nombor dan pergi terus dari kamus hidup awak.. maybe segala yang berkaitan dengan saya yang bersangkut paut dengan kawan2 awak pun saya akan delete.... tapi tapi... saya nak awak tahu.. saya sentiasa akan mendoakan kebahgiaan awak dan dye.. dye sangat cantik dan amat sepadan dengan awak.. saya syukur akhirnya awak temui insan yang secocok dengan awak.. even saya tak kenal dye sapa tapi saya tahu dye la yang terbaek untuk awak.. awak2.. semoga bahgia... saya akan ingat awak dan sayang awak selalu dari jauh. 


xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe