Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
terima kasih daun keladi=)
Wednesday, May 25, 2011 • 2:59 PM • 4 comments

haha!
oke! gelak.. salah? xkan..hehe
camniyh... setelah bertahun aku cari blog s'sorg niyh
dan akhirnya aku ketemu jugak!
tapi
yang tidak disangka-sangka... 
rupa2 nya dia ada kutuk2 aku sikit dalam dye punyer blog la
haha!
bukan kutuk yang tak baek..
tapi kutuk yang sangat2 baek..
sehingga terharu dibuatnya...
and.. pesal la letak pic macam tuh??
haha!
buruk la weyh,, pic aku..
bukan nk edit sikit2..haha
haha!
dan..dan....dann...dannn
yang palling kelakar..saat aku sedang menaip niyh
tetiba plak handset berbunyi...
guess who..
---
-
-
-

-
cape lagi kalo x...
akhmal arif
haha..
macam taw2 jew,, ngah kutuk sal dye...
suke suki jer...
kater aku.. kuat nanges!!
haha!

soo! sayer bangga dapat kawan seperti anda..
terima kasih kerna sudi make frenz dengan sayer..
anda niyh da macam abg sayer la..
kalu ape2 mesty sayer cari anda..
haha..

sebab kaloo anda bagi nasihat
sayer pasti akan boleh terima

oke!niyh ha.. da tulis khas untuk anda...
entry kHAS TOK ANDA NIYH..
jom klik disini..

xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe