Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
entry KOSONG...
Saturday, June 18, 2011 • 11:51 AM • 0 comments

dalam lama tak UPTADE.. an an... sory bZ.. minggu niyh ader even.. so sebagai org yang telah diberi tanggungjawab kena lah lakukan sebaek mungkin kerna.. itu adalah amanah kita. bermula dari hari khamis... rotate satu bandar JENGKA... mencari kain COTTON wane biru... pastuh cari sewa patung.. dan dan jumaat pegi bandar JENGKA lagi untuk mencari barang yang tertinggal.. seharian tak tidur.. then malam tuh ha! hambik sekali... i'm vomited... bukan tak pernah tapi jarang sangatlah.. then tetiba jer... pelik.. bertambah pelik apabila my sis..pun vomit jugak.. aish..!!! agak kepelikan di situ.. mintak la dijauhkan perkara yang tak di ingini.. 

ha!!! 18.6.2011... HEPY BEZDAY mom's... may god bless u and wif u always n always.. kebetulan plak same date bezday ngan mak farah...huhu..

hmm.. act... nak sambung tidur lama ckit.. tapi tapi pas je dapat bad mimpi terus wake up... kenapa ea?? macam-macam berlaku.. dengan selsema yang tah biler nk baeknya.. hope sumer oke laa... 

p/s--- terpaksa berhenti disini..kerna ADER Y memanggil...hhuhu



xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe