Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
waRning!!!!!!
Saturday, June 4, 2011 • 10:34 PM • 0 comments

ahh.. matilah aku.. guard pegang lampu plak.. confirm la akan di check niyh.. adeh!! memang masaklah aq time niyh.. hati da dup dap jer..haha... itu lah laen kali pegang sendiri tak payah nak suruh orang lain pegang an.. 

korang-korang.. pernah tak kena warning dengan GUARD???

tak pernah?
pernah?

jangan jadi macam aku..kali ini da 2 kalii aku kena warning...tapi tapi yang SPECIAL ye.. aku sentiasa lepas.. hehe.. biase la muka BUDAK BAEK an.. sentiasa la lepas hehe.. ingat an akan kena marah ker tak pun kena SAMAN ker.. aish hampeh lau kena saman memang melayanglah duet aku an.. tapi tApi tadii dye ciap bergurau lagi ciap ajak sembang lagii aw aw... haha terbaek la punyer GUARD.. sayunk U lebih la.. hehe..  oke!!! jangan salah kan ibu mengandung k.. ehh silap-silap... jangan salahkan pak guard tuh... da sendiri yang careless an an.. so so paaham sendiri la..

finely.. sayer sayunk paK GUARD yang tadii.. jer la..*.. hahha.. 
kerana melepaskan sayer.. haha..

oke.. aku memang tak serik pun... tapi tak pe.. akan lebih berhati-hati...



xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe