Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
"jom bongkar2 mereka2 ini"
Thursday, July 28, 2011 • 1:25 PM • 0 comments

       ha? terkandas lagi? 
cer citer bagaimana anda terkandas lagi niyh?
sedeyh? rase macam nak hentak pale at dinding tak?? atau nak terjun tapi bawah ader kolam..HAHA
benda benda macam niyh kalau korang korang buat tak akan daapat balik benda yang dah terlepas itu.
yang hanya korang mampu buat hanyalah berSABAR dan terus BERSABAR... 

FOR LADIES...

korang korang dengar nih.. act, kaum kaum ADAM niyh ader banyak2 muslihattt.. 
tetapi mereka2 ini.. amat2 diperlukan dan as you know.. mereka da makin sikit kan..
so.. kalau yang dah ader.. sila sila SETIA dengan ape yang anda miliki.. 
tak payah gatal-gatal nak pasang berdua la bertiga tak pun berlapan ker an an... 
ingat satu benda jer.. " kita BUAT SEKALI,, BERKALI-KALI kita kena
anda anda nak kenal lelaki niyh macam ane tak??? 


jom.. follow2 gue...


  • act.. pemikiran lelaki dengan kita berbeza aw.. kadang2 bole masuk.. tapi tak sumer bole bole masuk aw aw...mereka an ... selagi tak capai impian mereka, mereka tak akan peduli kan kiter.. * untuk lelaki yang ader wawasan jer la...
  • pastuh kan kan.... kalau korang macam ade hubungan rapat dengan seseorang lelaki ini... berhati-hati dahulu sebelum menyulam perasaan SAYANG... oke.! contohnya.. korang kua dengan dye then tetiba korang terserempak dengan kawan dye.. pastuh dye kenal kan korang... agak2 dye akan kenalkan korang as ape??? kalau as KAWAN,, maknanya tak payah larh nak sulam SAYANG itu terlalu sangat tetapi kalau sulam as MAKWE o BAKAL MAKWE o SWEETHEART... confirm sulamlah banyak2 SAYANG korang itu kat dye.. 
  • then... sebetter2 nya... kalau nak sulam SAYANG itu... yang berlebihan.. sulam la selepas 90 hari... dalam tempoh itu.. korang boleyh nilai dye.. KALAU hubungan dye dengan MAMA ye oke.. maka insyallah.. dye akan oke... ini kerana hubungan antara anak dan emak adalah hubungan lelaki + perempuan yang terawal sekali berlaku... so apabila hubungan antara mereka tidak baek... bakal berlaku masalah di situ...
  • wahai kaum HAWA... anda perlu tahu benda ini.. bagi lelaki cinta mereka sangat laen...  mengikut apa yang saya bace... cinta lelaki terbahagi kepada 3 perkara. iaitu . ( memberi kenyataan.. memberi nafkah...memberi perlindungan)... inilah cinta bagi mereka...  
   nak tahu lagi??? tunggu sambung ye ea ea ea... adios..!hehe                                                                                       

xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe