Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
* kiSAH beNar *
Saturday, July 23, 2011 • 10:46 AM • 0 comments

assalammulaikum.. firstly.. perasan an...dah lama rasanya tidak menari-nari di papan keyboard untuk uptade.. oke! fine... sayer bukan blogger yang tegar untuk uptade Sentiasa....hehe.. memang lah ader impian yang jadi blogger yang tegar...but impian itu tertindas dengan kemalasan gue..oke2... let's proceed! 

malam tadi, my uncle,, i call him pak tam..ambik saya dan nenek dari umah m.cu,,, dalam perjalanan.. ader nampak kereta merz... terbakar... walaweyh... merz kott! kalau tak nak sekalipun sila sila bagi orang ker sayer ker...HAHA... sumpah perasaan an an... pak tam niyh buat bisnes jual kambing... memang lau area BATU 6.gombak niyh.. memang terkenal la dengan HAJI ISMAIL kambing... haaa.. itulah my uncle.. Selalu bawak gue pegi jejalan with dye punyer merz.. walaweyh... ciap offer katew nak bawak ker... HAHA.. ikut hatiii memanglah nakkkkkk....oke... sayer daaa melencong jauh niyh.....oke citer niyh.. kisah benar.. dan dikongsi kerana bagi manfaat yang sangat2 besar untuk anda anda sekalian... jom...! terjah!.haha.. 


kehebatan akikah
Ade sepasang suami isteri niyh setelah 8 tahun berkahwin.. baru dikurniakan cahayamata.. betapa gembiranya sang ayah.. tetapi kegembiraan hanyalah seketika cuma kerana selepas anak beliau lahir.. selepas 40 hari anaknya tidak buang air besar. lalu doktor meramalkan bayi ini akan meninggal kerana tidak buang air besar. sedihlah sang ayah ini sehingga merah matanya tidak cukup tidur mengenangkan nasib anaknya.. setelah itu, sang ayah pergi lah bertemu dengan seorang ustaz.. lantas ustaz bertanya.. sudahkah anda solat hajat? sudah jawab si suami itu.. pernahkan anda bersedekah? sudah juga ustaz.. sudahkah anda melaksanakan  AKIkah? belum ustaz.. lalu ustaz menyuruh si suami ini bertemu dengan pak tam saya... sebaek sahaja akikah dilaksanakan... bayi itu membuang air besar.. kesimpulannya... besar nikmatnya akikah ini... selagi kita boleh iktiar... dan usaha.. kita harus lakukan.. sedangkan pasangan yang sudah 13tahun bersama.. baru di kurniakan anak seminggu yang lepas.. inikan pula yang 8 tahun. lihatlah kesabaran beliau.. tetapi yang sadis nya kini.. orang ramai buang anak.. ade anak macam tidak ader anak.. terbiar cmtuh je. 

fikirlah...dan renung2 kan...



xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe