Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
luahan luahan
Wednesday, November 23, 2011 • 12:29 AM • 0 comments

dan akhirnya aku menaip lagi setelah aku rasa tak dew cape yang mampu akan menjadi pendengar
 untukku lagi. rase terbeban amat sangat. makin kiter try untuk simpan makin pedih rasenya. bukan semua orang layak untuk menjadi pendengar. dan kini aku rasa hidup aku dan hanya DIA sahaja mendengar setiaku... iaitu ALLAH S.W.T.. menangis aku.sedih aku.kecewa aku.sumer beliau yang tahu. pedih sangat untuk menanggungnya. selalu set in my mind. ini adalah dugaan untuk menjadi lebih kuat. tapi kuat ke aku nak hadapi semua ini. lepas satu,, satu. bukan nak mengeluh atau ape. tapi secara jujur. aku hampir rebah dengan semua benda yang berlaku ini,... sering berkata di hati. 'xpe,kebahagian itu belum milikmu' . HANYA ayat itu yang di reka untuk menyedapkan hati...untuk sementara...tapinya.

orang katew bila kiter banyak dugaan maknanya kiter adalah insan yang kuat,
kuat ker aku yang menangis ini?
kuat ker aku yang sering memikir?
kuat ker aku yang mudah ditindas... hak di ambil sesuke hati?
kuat ker aku yang mendengar sahaja?
kuat ker aku yang mengikut sahaja?

bila kiter rase gembira sangat.
ingin sekali rase itu kekal untuk selamanya.

bila kiter rase sedih.
ingin sekali rase itu berlalu pergi.




xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe