Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
ape itu "INTERSESI"?
Monday, May 21, 2012 • 6:26 PM • 3 comments


cantikkan... at teluk bidara,dungun.

haaa! lagiii. memang besh! damai je tengok! 


lagi lagi,, tengok! cantikkan.. cipta allah s.w.t 


oke! baru kiter masuk tajuk sebenar2nya... "INTERSESI" adalah satu program yang dibuat sewaktu cuti sem panjang tiba. tempohnya hanya sebulan. ini adalah tak wajib. bergantung kepada pelajar itu sendiri sama ada untuk buat atau tidak.. dengan bayaran yang berpatutan dan tempat tinggal disediakan, bagi aku, ini adalah satu peluang untuk mengisi masa lapang. yes! aku ambik satu subject di UITM Dungun.. besh! kita hanya fokus subject itu sahaja so no wonderlah ramai yang dapat A+,kan kan.

kenape perlu ambik?


pada aku sendiri, aku ambik sebab nak mengisi masa cuti sem di samping bercuti di tempat orang. aku orang selangor, belajar pula di pahang dan ambil intersesi ini di terengganu. ha! kan secara tak langsung daa dapat bercuti sambil belajar kan kan...

oke! yang seterusnya, subject yang aku ambik iaitu QMT337 ini merupaakan subject sem 5 aku, tapi kire aku ambk advanced dululah.. moga2 lulus dengan cemerlang, tolong doa2 kan ye ye ye,, terimakasih, jasa anda di kenang.huhu. so sem 5 nanti aku da ringan sikit la..hehe ~, * kiter kena pandai memsg strategi kan kan,,,



CANTIkkan pasir ye~ at teluk bidara~

seperti yang korang tahu, UITM Dungun betul2 terletak depan laut. so bila nak pergi kelas je, nampak laut! nice sangat! nyaman jer mata memandang.hehe.. btw, tegkiu Dungun kerna sudi terima kami selama sebulan.



oke! inilah kawan2 or member2 sama angkatan denganku..mereka ialah DIBA,MYRA and ATIEQA. sayunk korg..


* masuk exam.bawak henpon SILENT without VIBRATE ye ye~




xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe