Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
Giveaway: Genting with Rayyan Haries!
Monday, May 21, 2012 • 1:01 PM • 2 comments

haloooo,, katawe sudah semakin aktif nampaknya menekan2 keyboard serta mencari2 peluang untuk masuk ape2 contest. dan dan terjumpa contest ini. eh genting la.. HA? aalaa genting highlands yang kat pahang tuh..

ha tengok pic ni? pergh! excited giler nak pergiii...




last aku pegii genting ni time aku umur bape tahun tah.. time kecik2 mane tahu pape kan kan,, yang masih aku ingat, aku pakai sweater warne PINK.. huahua,,, comeeyh aku,, * time kecik2 la oke,,,hehe
wah! besh jugak ni kalau dapat pegi lagi.. mesti aku jadi macam orang batak ckit la,, kawan2 yang da pergi 
kata,, tempat tuh besh  kot,, tapi aku ni ha,, yang selalu lalu situ,, tak pernah pun sempat lagi nak singgah..
hanya mampu lalu jer,, hhuhu,, ape boleh buat kan kan kan kan,, =)

eh! jomm klik2 link bawah ni,, beshnya,, tengok muke masing2, have fun sungguh!!! argh! jeles,,hehe.


special ye ialah:-
1 outdoor ticket to Genting tHEME PARK
return bus ticket from KL to GENTING highland 
AND 
SPONSORED BY naddy



ha? ape? cmne nak join?

easy sajer,, j0m terjah SINI ..

xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe