Dashboard | +Follow
'Sourire'always!
tak pandai masak MEGGI? owhh god!
Sunday, May 27, 2012 • 2:35 PM • 0 comments

 gmbr hiasan.,,pakcuk goggle bagi,,ambik la,hehe


"masak meggi la benda paling simple nak di masak awe, oit!,,"

"ha? tak tahu nak masak megi? kacang je oke!"

haa..itu semua da masak telinga gue dengar,, mesti tengah gelak an gue an korang2,,,huhu..

oke..stop stop..jom baca story gue dulu sebelum nak kutuk2...hahahha

act,, memang gue tak pandai pun nak masak meggi tambah2 kalau yang kena masak gune dapur tuh..

oke,, gue kenal erti meggi masa tingkatan satu.. dan itu pun kerana duduk hostel

secara totalnya dari gue lahir hinggalah sekarang my mom tak bagi makan meggi

effect megi ni sangat kuat katanya.

dan

oleh kerana itu,,

no istilah megi di rumAH,, 

tapi gue yang da pernah mam meggi sekalii,,, wah! nak la kan rasa lagi

so jawabnya hanya di kedai je la tempat y heaven untuk mam 

ala..

bukan nak langgar arahan my mom,, but kadang2 tuh teringin la jugak nak makan meggi.

hhuhu,

that's why la, gue tak pro nak masak meggi..haha

selalu suruh orang laen je yang tolong uatkan..

nsb la dpt member2 yang memahami,,huuhu,,

"owh! patutlah ang pandai,we, dari kecik tak pernah sentuh meggi,, aku ni ha,, dari aku kecik asyik meggi tuh la aku balun", ujar si mamat handsome sorang ni..

tak juga. pandai tuh kan satu anugerah,, dan usaha kita sendiri sebenar

faktor pemakanan yup,kadang2 menyumbang jugak la..

but now! if my mom xde at umah,, ape lagii,,lajulah tangan ni pegi dapur dan uat meggi,,

DA PRO DA,,hhehe

* mungkin betul apa yang mak buat, demi kebaikan kita jugak,, 
dulu senang je , gue nak hafal,,senang je nak masuk,
but
now,,kena banyak kali baca ,baru paham dan hafal.
see
tuh la lawan lagi cakap mak,,ingkar lagi,,
inilah padahnya.
so korang jangan ingkar cam gue ea ea.
dan semenjak itu,
istillah meggi juga da berkurang dalam diri aku.hehehe,
tegkiu m0m,,,


last but not least,,pergh ! da macam tulis karangan,,hahha,, jadi,,KURANG2kan la ye mam meggi,,, peace!

xoxo,katawe



theownER

Hi, im owner for this blog. Steal anything what u can steal :D. don't be noughty oke! trying to make keep smile stil study! single and just waiting my super dopper hero appear,but who?



« HOME
« MEET||ME
« TERJAH||JOM
« CER||CERITA

shout||HERE





BORING?ANDA KREATIF?JOM!
[!] cBOX,,pot PET cni [!]


jOM|KAYA|SESAMA


Klik SINI,here.



Back to past





SHOP OUTLET!|HERE|


"TRIO coLLECTION".



Follower

PRESS||HERE

Credits


Edited : katawe